pokerepublik
pokerlounge

Maxbet  Kaskus303
Indobokepz - Indonesian Movie and Picture Community
sarana99 855Online sarang303

 

 

RumahTaruhan88 Saranapoker idr77





Alpha4D Bola54
pokerace99 togelplus
AonCash AonCash
tglplus
pokerclub BandarJakarta
Royal188 Fairbet88
Royal188 raja303

 

Results 1 to 10 of 10

Thread: Zulaikha

  1. #1
    Tukang Ngocok kebon's Avatar

    Join Date: Jan 2010

    Location: Pondok Jilbab

    Posts: 214

    Thanks: 1

    Thanked 3,225 Times in 112 Posts

    Thumbs up Zulaikha

    Siti Zulaikha, pelajar tahun akhir Fakulti Pengajian Islam di Universiti Malaya. Sebagai bakal Ustazah, Zulaikha amat menjaga penampilanku dengan memakai jubah & berjilbab labuh & juga berstokin di kaki. Zulaikha bakal m*****sungkan pertunangan sehabis pengajian dalam tempoh lagi 3 bulan. Tiada apa yg diingini oleh Zulaikha melainkan untuk menjadi Ustazah & menjadi isteri solehah kepada Azman, bakal suaminya.

    Bagaimanapun arah hidup Zulaikha berubah apabila pada suatu hari dia terserempak dengan Azman, bakal tunangannya sedang berjalan bersama perempuan lain dengan amat mesra sambil berpengangan tangan disebuah pusat membeli belah di ibu kota. Zulaikha benar2 amat marah & terasa sungguh kecewa kerana merasa dipermainkan. Zulaikha terus berjalan tak tentu arah sambil tersedu menangis mengenang nasib diri. Zulaikha terus berjalan keluar dan duduk disebuah hentian bas. Ketika itu sudah jam 9 malam. Zulaikha terus duduk termenung bagai tidak sedar & membiarkan sebuah bas berlalu bersama-sama penumpang yg menunggu bersamanya. Begitulah keadaan Zulaikha termangu di hentias bas itu sehingga jam 11 malam.

    Tidak jauh dari situ keadaan Zulaikha rupa-rupanya asyik diperhatikan oleh Jamil, Amir & Raju. “Jamil, Raju, perempuan tudung labuh & berjubah itu nampaknya macam sedang kecewa & bingung. Ini peluang kita menikmati lauk yg sungguh segar, hahaha” Amir berkata kepada 2 orang rakannya. “Ye lah Amir, kita dah puas dah boring dengan bohsia, ini peluang untuk rasa gadis suci bersih, budak tu dah lah cantik, macam berjubah & tudung labuh macam ustazah, memang kita kena ekorlah malam ni..hahahaha” tambah Jamil.

    Mereka seterusnya menghampiri Zulaikha dan menawarkan untuk menghantarnya pulang kerana malam sudah lewat & tiada bas lagi. Zulaikha yang masih dalam keadaan kecewa, bingung & marah, bagai dipukau menaiki kereta mereka. Dalam kereta Zulaikha hanya mendiamkan diri & termenung. Jamil, Amir & Raju tersenyum saja mengenangkan ikan segar yang sedang menanti untuk diratah Mereka telah membawa Zulaikha ke rumah sewa mereka. Zulaikha hanya mengikut saja kerana fikirannya sedang kosong.

    Sampai sahaja di dalam rumah Raju tidak lagi bersabar terus memeluk Zulaikha dari belakang sambil meramas2 teteknya yang agak besar. “Wah, boleh tahan besar tetek ustazah nih, haha” gelak Raju. Di saat ini barulah Zulaikha sedar dan kembali ke dunia nyata, dia tersentk dengan tindakan Raju itu lalu cuba meronta. “Eh, apa kamu cuba buat ni, lepaskan aku”.. “Hahahaha, sudah terlambat wahai ustazah cantik manis, tenang saja, mari kami bawa kamu ke dunia serba indah.. lepas ni kamu mesti meyesal sebab terlewat merasainya, hahahaha”…

    Tidak menunggu lama, Jamil & Amir terus mendapatkan tubuh Zulaikha yang masih lengkap berpakaian.. Sambil Raju memeluk dari belakang supaya Zulaikha tidak akan dapat lari, Jamil terus mencium bibir mongel Zulaikha sambil meramas2 teteknya. Jamil terus bermain lidah sehingga lemas Zulaikha diperlakukan. Amir pula menyelak jubah Zulaikha & bermain-main dengan dicelah k*****kang. Zulaikha yang pada mulanya cuba meronta, mula lemah & menyerah. Nafasnya mula tercungap-cungap tanda sudah teransang. “Hahaha tengok ini ustazah sudah naik stim la”, Raju berkata sambil ketawa.
    “Hahaha, mari kita bogelkan dia, kita tengok keindahan kawasan larangan selama ini..Hahaha” tambah Jamil. Mereka pun mula membogelkan Zulaikha. Jamil membuang Jilbab labuh Zulaikha, sementara Raju menarik zip jubah dan terus melorotkan jubah Zulaikha. Sekarang Zulaikha hanya tinggal coli, seluar dalam & stoking kaki hingga ke paha.

    “Wah, ada stoking kaki lagi, sungguh suci gadis ni, untung besar kita malam ni, hahah” gelak besar Raju. “Yelah, selama nih kita dapat bohsia yg dah rosak, malam nih kita dapat gadis suci, kena ekor betul kit malam ni” tambah Jamil. “Lepas ni kita akan jadikan ustazah ni bohsia la.. hahaha” Amir tersenyum liar.. Mereka kembali mengerjkan Zulaikha, Raju membuang coli, Jamil membuang seluar dalam sementara Amir menarik stoking.

    Kini tubuh putih mulus ustazah cantik yang berjilbab labuh itu sudah sepenuhnya bogel di hadapan mereka. tetek Zulaikha yang sederhana besar, membusung indah, putih mulus dengan putingnya yang coklat gelap mencuat membangkitkan nafsu. Perut yang ,licin pinggang , bontot yang besar dan. Kawasan faraj Zuaikha yang memerah dihiasi oleh rambut halus dan rapi, jelas menunjukkan tubuh yang dijaga rapi. Raju tidak lupa mengeluarkan handcamnya untuk merakam detik & suasana yang indah itu.

    “Ok Raju, kau rakam dulu, ayuh Amir kita kerjalan lauk segar ini” arah Jamil. Jamil & Amir terus mendakap & menggomol Zulaikha. Jamil terus mengerjakan bibir Zulaikha, mengisap & mengulum lidah, hingga Zulaikha tidak tertahan & tercungap-cungap. Tangan Jami pula terus meramas-ramas tetek Zulaikha yg semakin tegang. Amir pula terus mengejakan kawasan k*****kang Zulaikha, mengusap-ngusap & kemudian menjilat pepet Zulaikha.

    “Ohh.. mhh.. ogh..” Zulaikha mendesah tertahan ketika tangan kasar Jamil meremas-remas teteknya. “Argghhh” Desahan Zulaikha semakin kuat sambil terkejang-kejang tubuhnya apabila menerima jilatan Amir dibibir pepetnya. Mau tak mau, perlakuan Jamil & Amir pada bagian sensitif tubuhnya membuat sensasi seksual dalam tubuh Zulaikha perlahan-lahan meningkat. Desakan seksual dan makin menggelegak.

    “Hahaha, lazatkan ustazah sayang..hahaha” Amir tertawa apabila melihat vagina Zulaikha basah kuyup kerana kenikmatan. Zulaikha yang sudah tidak keruan lagi hanya mampu memejamkan mata sambil mendesah menikmati kelazatan sentuhan Amir & Jamil.

    Amir kemudian membuka k*****kang Zulaikha & mengambil tempat dicelahnya. Zulaikha langsung tidak menghalang bahkan membantu dengan membuka kangkangannya dengan luar untuk memudahkan Amir. Nafsunya yang tdka pernah disentuh lelaki akhirnya membuak-buak & tidak tertahan lagi.

    Dan sambil melumati bibir mungil Zulaikha, Amir mulai menggesekkan hujung penisnya pada pepet Zulaikha. Lalu sedikit demi sedikit Amir mendorongkan penisnya. Kepala penis itu perlahan tapi pasti menerobos ke dalam liang vagina Zulaikha. Amir merasakan ada sekatan tanda kedaraan Zulaikha. “Kamu masih dara ya, bersedialah menjadi wanita sejati zulaikha sayang” Amir melaung sambil terus menerjahkan batang penisnya ke dalam vagina Zulaikha yang masih dara.
    “Ohhhkkkhkk..” Zulaikha menjerit & mengerang ketika penis Amir menerobos liang vaginanya & memecahkan daranya. Amir terus menggoyangkan penisnya perlahan2. Zulaikha mulanya merasa kesakitan, kemudiannya kesakitan itu hilang berganti kenikmatan. Amir semakin melajukan kayuhan sorong tarik. Zulaikha mula seperti hilang akal, menggeleng2 kepala sambil mengerang enak, tanda kenikmatan yg dipuncaknya.

    Sambil Amir melakukan aksi sorong tarik, Jamil melakukan aksi meramas & menghisap tetek. Semakin tidak keruan Zulaikha jadinya. Akhirnya Amir menjerit kuat sambil menarik penisnya keluar & memancutkan air nikmatnya diatas perut Zulaikha..

    Tiba giliran Jamil, Jamil memusingkan tubuh Zulaikha, sambil melakukan aksi doggy. Amir mengambil handicam dari Raju sementara Raju mengambil gilirannya dgn menyuruh Zulaikha melakukan blowjob sambil dia di doggy oleh Jamil. Akibat kenikmatan yang belum pernah dialaminya, Zulaikha melakukan aksi blowjob gn rakusnya, sambil menjerit2 di asak oleh Jamil. Keilhantannya Zulaikha seperti binatng lucah, bukan lagi Ustazah yang suci & alim.

    Sesudah selesai, semuanya terbaring kepuasan. Zulaikha menghayati kenikmatan itu untuk melupakan kekecewaannya. Dia berkata dalam hatinya, alangkah nikmatnya, rugi aku tdk merasainya lebih awal. Setelah kejadian itu, Zulaikha terus berubah dari seorang gadis yg bertudung labuh & alim kepada seorang gadis liar yang gilakan seks. Zulaikha benar2 menjadi liar & menjadi bahan santapan kepada ramai lelaki. Zulaikha benar-benar sudah bertukar menjadi bohsia..
    >>> Jilbab Lover <<<
    Do not forget to say thanks ...

  2. The Following User Says Thank You to kebon For This Useful Post:


  3. #2
    Tukang Ngintip dikaprayuda's Avatar

    Join Date: Apr 2010

    Posts: 140

    Thanks: 424

    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    LAJUTKAN GAN LEBIHHHHHH BAnYAK LAGI JILBABER ...........

  4. #3
    Virgin rajali's Avatar

    Join Date: Apr 2010

    Posts: 5

    Thanks: 0

    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    ijin sedot gann...

  5. #4
    Virgin antiv1rus's Avatar

    Join Date: Apr 2010

    Posts: 8

    Thanks: 0

    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    mantab !!!!!

  6. #5
    Banned hktoyshop's Avatar

    Join Date: May 2009

    Posts: 591

    Thanks: 118

    Thanked 16 Times in 11 Posts

    Default

    lanjut terus broo

  7. #6
    Virgin harrisgilabanget's Avatar

    Join Date: Oct 2010

    Location: Banjarmasin

    Posts: 14

    Thanks: 0

    Thanked 7 Times in 1 Post

    Default

    mudah2an bisa ngerasain jilbaber jg..
    Bikin gampang ajaaa.. Ngapain juga di bikin suzah..


  8. #7
    Virgin ridhowilliams's Avatar

    Join Date: Oct 2010

    Location: tuban

    Posts: 42

    Thanks: 0

    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    smg ane jg bs dpt,. skrg lg usaha,.

  9. #8
    Virgin sahita_cute's Avatar

    Join Date: Oct 2010

    Posts: 9

    Thanks: 0

    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    seruuuuuuu

  10. #9
    Virgin ommbadjoel's Avatar

    Join Date: Mar 2010

    Posts: 24

    Thanks: 0

    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    malay jancuk

  11. #10
    Virgin gmarkeso's Avatar

    Join Date: Jul 2010

    Posts: 40

    Thanks: 48

    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    tak percaye awak rasanye....ternyate di nagari jiran ade juga yg sperti ini....

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •