pokerepublik
pokerlounge

Maxbet  Kaskus303
Indobokepz - Indonesian Movie and Picture Community
sarana99 855Online sarang303

 

 

RumahTaruhan88 Saranapoker idr77





Alpha4D Bola54
pokerace99 togelplus
AonCash AonCash
MacauOnlineBet tglplus
pokerclub BandarJakarta
Royal188 Fairbet88
Royal188 raja303

 

Results 1 to 4 of 4

Thread: Nafsu Rimau

  1. #1
    Virgin dukenijang77's Avatar

    Join Date: Jun 2011

    Posts: 17

    Thanks: 0

    Thanked 19 Times in 13 Posts

    Default Nafsu Rimau

    Nafsu Rimau

    “Saya balik dululah bang…dah dekat pukul sebelas ni..” kata Mak Kiah sewaktu melintas di belakang suaminya. “Iye lah..” jawab Pak Jaki pendek. Dia berhenti menuang susu getah ke dalam baldi sebaliknya tercegat memerhati hingga susuk tubuh Mak Kiah yang gemuk gedempol hilang di sebalik semak samun kebun getah itu. Mak Kiah perlu bergegas balik ke rumah untuk menyediakan makan tengahari untuk lima orang anaknya yang akan bersekolah di sebelah petang dan tiga orang lagi yang akan balik tengahari nanti.

    Sebaik sahaja tubuh Mak Kiah hilang dari pandangan, Pak Jaki segera meletak kan baldi susu getah yang baru separuh berisi. Matanya liar memerhati bayangan Edah, anak gadisnya yang berusia 15 tahun sedang terbongkok-bongkok mengutip susu getah kira-kira 100 meter dari tempat dia berdiri. Edah berhenti sekolah setakat darjah 6 setiap hari membantu ibu bapanya menoreh getah menggantikan 2 orang abangnya yang sudah mendapat kerja kilang di Bandar.

    Pak Jaki m*****kah laju kearah Edah.Walaupun menyedari kehadiran bapaknya, Edah tidak menghiraukan, sebaliknya terus tekun menuang susu getah ke dalam baldi. “Err..Edah…ba..bapak nak…” kata Pak Jaki perlahan. Edah hanya mendiamkan diri sambil terus mengutip susu getah dari pokok ke pokok. “Edah…” Pak Jaki tak putus asa terus mengekori belakang Edah. Edah berhenti. “Kan ke kelmarin Edah dah kasi..” suaranya agak meninggi.

    “Ish…itu kelmarin…ni…hari ni…bapak tak tahan” Pak Jaki terus memujuk. Matanya merenung wajah Edah. “Mak kan ada..kenapa mintak kat Edah pulak?”..Edah terus protes walaupun tidak berani memandang muka bapaknya. “Pantat mak kamu dah longgar…kemut pun tak kuat, tak macam pantat kamu….ketat, padat, mantap…” Pak Jaki berterus terang sambil menarik tangan Edah. Edah serba salah. “Edah tak nak..Pak..” bantah Munah sambil membatukan dirinya.

    “Janganlah gitu, Edah…sian lah kat bapak ni… dah tak tahan sangat ni…” Rayu Pak Jaki lagi. Edah diam. “Kali ni last..pasni bapak tak mintak lagi…”. “Eleh..bapak tipu…kelmarin pun bapak cakap camtu jugak..” jawab Munah sambil meuncungkan bibirnya. “Err..iye ke…mana ada..” Pak Jaki cuba berdalih. Batang butuhnya semakin kuat berdenyut-denyut, namun Edah masih berkeras. “Hmm..okeylah kalau Edah tak nak..tapi Munah kena hisap jugak bapak punya…takut nanti bapak kempunan…manalah tau kena baham rimau ke..” Pak Rahim terus merayu-rayu sambil membuat muka seposen. “Hish, bapak ni…kesitu pulak..” suara Munah mula perlahan. Kesian. Melihat Munah mula lembut, Pak Rahim menarik tangan Munah.

    Dalam keterpaksaan Munah mengikut bapaknya menuju kedalam semak. Pak Rahim berdiri sambil bersandar pada banir besar. Dia menarik zip seluarnya ke bawah dan mengeluarkan batang butuhnya yang sudah sedia keras tercogat. Munah memerhati keliling walaupun tahu tidak akan ada sesiapa kecuali mereka berdua di dalam kebun getah yang semak dan terpencil itu. Munah meramas batang butuh bapaknya sambil melutut di celah kangkang lelaki itu. Sesekali Munah menepis nyamuk dan rengit yang berterbangan di tepi telinganya.

    Tanpa membuang masa, Edah pantas mengulum butuh bapaknya dengan rakus, dengan harapan bapaknya akan segera terpancut, dan tugasnya selesai dengan cepat. Pak Jaki mengerang kesedapan sambil tangannya menggenggam rambut Edah yang bertocang dua itu. Ternyata harapan Edah tak kesampaian kerana selepas hampir lima minit bapaknya masih gagah bertahan. Beberapa kali Edah hampir terjeluak dan terbatuk-batuk apabila bapaknya menekan butuhnya dalam-dalam hingga mencecah tekak Edah. “Kuat lagi…sedut kuat Edahh…mmm…sedap..” Edah kecewa bercampur sakit hati mendengar keluhan lucah Pak Jaki langsung tak menunjukan reaksi akan terpancut.

    Pak Jaki cuba menggapai tetek Edah untuk cuba mebangkitkan ransangan pada Edah, tapi Edah pantas mengelak. Pak Jaki mengubah strategi. Tangannya mengelus lembut tengkuk Edah. Sesekali jarinya bermain-main pada cuping telinga anaknya itu. Edah mula mengeliat. Geli. Namun sedaya upaya Edah cuba menahan nafsunya. “Pak..janganlah..Edah tak suka..” pinta Edah sambil menepis tangan Pk Jaki. Namun Pak Jaki tak putus asa terus merangsang bahagian sensitif Edah. Ransangan berterusan membuatkan Edah cemas. Nafasnya mula melaju dan tak terkawal.

    Lama kelamaan apa yang di bimbangi Edah mula berlaku. Sedikit demi sedikit nafsu Edah kian bangkit. Teteknya mula menegang dan pantatnya terkemut-kemut membasah. Pak Jaki tersenyum puas memerhati muka Edah yang mula kemerahan di bakar nafsu berahi. Pak Jaki menggeselkan kakinya kecelah kangkang betul-betul pada alur pantat Edah. Sekali Edah mengelak kuat, Pak Jaki mencuba lagi, kali ini Edah masih mengelak namun pergerakannya lambat. Kali ketiga Edah tidak membantah sebaliknya menekan-nekan pantatnya pada kaki bapaknya. Edah tidak lagi mengepit pehanya seperti tadi malah makin mengangkang .Dada Edah berombak kencang.

    Pak Jaki riang sambil memerhati wajah Edah yang manis dan bibir nya yang comel itu mengulum butuhnya. Edah pula semakin bimbang. Namun Edah meneruskan hisapannya. Tapi tidak lagi serakus tadi. Sebaliknya semakin mesra dan menikmati butuh di dalam mulutnya itu. Pak Jaki sekali lagi cuba menggapai tetek Edah. Edah mengelak, tapi kali ini Pak Jaki terus mendesak. Jari jemari Pak Jaki mula menjalar dari pangkal tetek menuju arah puncak. Akhirnya Edah tidak lagi mengelak sebaliknya memberi ruang tangan bapaknya menyelinap ke dalam baju dan colinya. Pak Jaki meramas dan menguli tetek ranum Edah sepuas hati. Edah pasrah kerana dia merasakan hampir kalah. Nafsunya sudah membuak.

    Menyedari sudah ada unsur kerelaaan, Pak Jaki menarik Edah supaya berdiri dan meyandarkan tubuh Edah pada banir. Tangannya terus menarik seluar trek biru Edah bersama seluar dalamnya sekali. Terdapat kesan tompokan cecair pada bahagian tengah seluar dalam itu tanda Edah memang sudah betul-betul terangsang. Pak Jaki memerhatikan pantat Edah yang tembam dengan hanya sedikit bulu-bulu halus pada tundunnya. Bibir pantat Edah masih terkatup, tak macam pantat Mak Kiah yang sudah lunyai…maklumlah dah 13 kali beranak. Dua dari anaknya meninggal sewaktu lahir.

    Pak Jaki mengangkangkan peha Edah sambil merapatkan mukanya ke pantat Edah. Bau aroma pantat bercampur bau getah kering membuatkan Pak Jaki makin stim. “Banyaknya air…tadi kata tak nak…” kata Pak Jaki sambil mula menjilat lelehan air pantat Munah. “Bapak jahat…bencilah bapak ni..orang tak suka…” Edah tersipu-sipu memalingkan mukanya kearah lain sambil mencubit lengan Pak Jaki. Edah mengepit peha untuk cuba mempertahankan pantat yang sepatut diserahkan untuk Jono, buruh indon yang bekerja di estet berhampiran yang telah berjanji untuk berkahwin dengannya dari terus dicabuli bapaknya. “La ni memang tak…pasni mesti suka…”balas Pak Jaki sambil menjolokan jari hantunya ke dalam pantat Edah sambil lidahnya menjilat kelentit Edah. Mulut Edah bersiut sambil lututnya tergigil-gigil kesedapan.

    Pak Jaki semakin rakus menjilat dan mengorek pantat Edah yang sudah lecun itu. Tubuh Edah melentik kedepan sambil sebelah kakinya di sangkutkan ke atas bahu Pak Jaki. Erangan nikmat Edah membuatkan Pak Jaki makin bersemangat. Habis tundun, peha, malah lubang jubur Edah pun turut dijilatnya. “Oh..ahhh…ahhh…ahhh” Edah mengerang kuat sambil tercungap-cungap. Bunyi nyamuk dan agas yang berterbangan di sekeliling tak di hiraukan lagi.

    Melihat Edah sudah bersedia, Pak Jaki menghalakan kepala butuhnya menompa bibir pantat Edah.”Oh..Edah…ketatnya pantat kau…sedap…ahh…sedap…” Keluh Pak Jaki sebaik saja kepala takuknya tenggelam dalam pantat Edah. Pak Jaki menekan lagi butuhnya ke dalam. Separuh dah masuk, tinggal separuh lagi. “Aaa…isshhh…oh…” Edah merengek, merenggus dan mengelinjang seperti mahu menangis. Nafasnya kasar, pendek dan semput. “Kemut sayang..ohhh…” pinta Pak Jaki sambil mengucup bibir dan tangannya meramas-ramas tetek Edah yang mencanak.

    Berkerut-kerut dahi Edah sambil matanya sekejap kuyu,sekejap terbeliak, kepalanya terhuyung hayang kekiri dan kanan, tatkala butuh Pak Jaki hampir tiga suku terbenam. “Sikit lagi..Edah…mmm..” Gumam Pak Jaki. Edah mebetulkan kuakan pehanya memberi keselesaan kepada Pak Jaki namun tetap semput menahan tusukan butuh bapaknya yang besar dan panjang itu walaupun butuh itu sudah acapkali berkubang di dalam pantatnya. Dan bertambah kerap pula sejak akhir-akhir ini. “Baa..paakk…aaaaa…”Edah teresak-esak seperti mahu melolong apabila dengan satu tolakan, butuh Pak Jaki terbenam hingga ke pangkal. Punggungnya terangkat menyambut tusukan butuh Pak Jaki yang seakan melekap pada lubang pantatnya. Edah tersentak dan mengeliat apabila merasakan butuh Pak Jaki santak ke batu meriannya. Senak.

    “Ohhh…” Pak Jaki mengeluh sambil kedua-dua tangannya meramas-ramas daging punggung Edah. Pak Jaki memulakan sorong tarik batang butuhnya. Edah mengangkang lebar sambil memaut kuat batang banir dengan kedua-dua tangannya sebagai persediaan menahan asakan Pak Jaki. Pergerakan batang butuh Pak Jaki yang tadinya tersekat-sekat bertambah lancar. Cairan putih dari pantat Edah membasahi sebahagian bulu butuh Pak Jaki yang berserabut entah dah berapa tahun tidak pernah di trim itu sehingga kuyup seperti bulu burung di timpa hujan.

    Pak Jaki sorong perlahan-lahan dan menariknya sedikit demi sedikit, kemudian sorong lagi dan tarik lagi. Edah mendesah semakin kuat. Pantatnya mengejap kuat batang butuh Pak Jaki. Makin berahi. “Edah suka?” Pak Jaki sengaja mengada bertanya anak gadisnya itu. Edah tidak menjawab, hanya rengekannya yang semakin kuat.”Emm…mmm..ouhhh..” itu sahaja yang keluar dari ulas bibirnya yang basah dijilatnya berkali-kali. Pak Jaki melajukan tujahan butuhnya. Makin laju makin kuat Edah mengerang. Dah tak tahan. “Ahhh..aahhh…issshhh…” Edah mengelinjang mengeliat hingga kepalanya tertolak kebelakang sambil mengemut kuat butuh Pak Jaki. Edah sampai ke kemuncak. Nikmatnya tak terkata. Pak Jaki terus menghenjut selamba memberikan Edah merasakan impak maksima selepas dirempit.

    Pak Jaki memberhentikan tujahannya seketika apabila melihat Edah sudah tercungap-cungap dan terkulai layu. Dia tunduk memerhatikan pantat Edah yang basah lenjun akibat berahinya tadi masih menyepit batang butuhnya. Sebahagian air dari dalam pantat Edah mengalir turun membasahi kerandut telurnya. Pak Jaki puas. “Dah keluar ke?” dia buat-buat bertanya. Suara birah. Edah hanya diam, malu, kesal…tapi nikmat. Sekali lagi dia tewas dengan pujukan nafsu bapaknya.” Sekarang giliran bapak pulak” kata Pak Jaki sambil membetulkan kedudukan tubuh Edah. Edah menahan nafas, bersedia untuk di rempit lagi.

    Bila dah selesa, Pak Jaki terus mengocak pantat Edah dengan lajunya. Kali ni Pak Jaki tak kasi can. Dia pun nak merasa juga impak maksima. Tak kan Edah seorang saja. “Aaaa…aaa..aaaa.aaa…” suara Edah berlagu. Dia tahu penyudah bapaknya memang berkuasa kuda tinggi mengalahkan power bot. Matanya terpejam rapat. Bukan saja badan malah tetek, kepala, bahu dan punggung Edah turut bergegar bila kocakan Pak Jaki bertukar dari gear empat ke gear lima. Top Gear. Geselan yang bertalu-talu membuatkan suhu butuh Pak Jaki meningkat mendadak. Kepala butuhnya kembang kuncup tunggu masa yang sesuai saja hendak meledak kan isinya. Edah dah tak mampu bersuara hanya tercungap – cungap dengan mulut ternganga macam ikan buntal dilempar ke darat. Tiba-tiba Pak Jaki menekan brek emergency… Dan…”mmmmmm…aaa…aaaaa….aaaaaarrrghhhhh!!!!!!!!!!!” Pak Jaki melepaskan keluhan kenikmatan. Sebji macam kerbau jantan Tuk Penghulu sebelum tubuhnya terkulai lemah.

    Edah lega sedikit dan baru berupaya mengatur semula nafasnya apabila tiba-tiba terdengar bunyi ranting patah di pijak. “P..pak…ada orang…” kata Edah sambil menolak tubuh Pak Jaki dan terkial-kial mencapai pakaiannya. Muka Edah dah pucat lesi. Apakah rahsia perselingkuhannya akan terbongkar hari ini. “Biar betul..” Balas Pak Jaki juga terkejut. Tergesa-gesa dia memakai seluarnya walaupun batang butuhnya masih separuh keras. Memang dia turut mendengar bunyi ranting patah tadi. Siapa pula yang skodeng ni…fikir Pak Jaki sambil meninjau-ninjau arah datangnya bunyi tadi. Tiba-tiba dari balik semak sesuatu yang besar kelihatan meluru ke arah Pak Jaki. Pak Jaki tergamam dan Edah yang hanya sempat memakai seluar dalam menjerit sekuat hati apabila tidak semena-mena muncul seekor harimau b***** dan terus meluru menerkam Pak Jaki.

    Dengan sekali hambur tubuh sasa Pak Jaki terperosok di bawah badan harimau b***** itu. Darah merah tersembur dan memercik merata-rata. Edah tak mampu berdiri melihatkan tubuh bapaknya di baham harimau tersebut lalu terjelepuk pengsan. Dan petang itu seluruh kampong gempar dengan penemuan mayat Pak Jaki yang hanya tinggal separuh badan tidak berapa jauh dari tempat anaknya yang masih pengsan dengan hanya hanya berseluar dalam.

  2. The Following User Says Thank You to dukenijang77 For This Useful Post:


  3. #2
    Virgin sempoyon's Avatar

    Join Date: Jun 2011

    Posts: 15

    Thanks: 0

    Thanked 1 Time in 1 Post

    Default

    Edah atau Munah?.. Pak Jaki atau Pak Rahim?

    Other than that, mangstabbb..

  4. #3
    Just Married paknegenduk's Avatar

    Join Date: Jan 2010

    Posts: 382

    Thanks: 729

    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Namanya juga copy paste mentah, ya boleh Edah boleh Munah, bebas....

  5. #4
    Penjahat Kelamin TheAlfonso's Avatar

    Join Date: Feb 2011

    Location: dunia maya

    Posts: 1,616

    Thanks: 489

    Thanked 186 Times in 40 Posts

    Default

    siip bro.....lanjutkan

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •